Ugrás a tartalomra

IDDQD
Részletek
Időpont: 2018-04-01
Helyszín: Esze Tamás Laktanya
Frakciók
DoomGuys
50 FŐ
42 SZABAD HELY
Hell Army
50 FŐ
44 SZABAD HELY
Elhalasztva

A JÁTÉK HATÁROZATLAN IDŐRE ELHALASZTVA!

Kerettörténet

Puttypurutty-falvát elözönlötték a Pokol Seregei.

Az összes férfit megerőszakolták, a nőket pedig….vagy fordítva? Most hirtelen összezavarodtam.

Na, elég az hozzá, hogy az öreg Schutzbach Margit néni a Gudora utcából, nem bírta az összeset agyonverni sordófával, ezért a kőkemény harcosok hírében álló Végzet Fiúkhoz fordult segítségért. 
(Mi angol megnevezéseket használunk egyébként, mert az sokkal menőbb!)


Tehát a Doomguys atomelit csapata felveszi a harcot a Hell Army szörnyhordáival, akiknek egy céljuk van csupán, a PUSZTÍTÁS! De a túlerő hatalmas, a dögök szinte sebezhetetlenek. Győzelemre csak a szétszóródott szuperfegyverek segíthetik az Űrgyalogságot, melyet az iszonyszörnyektől hemzsegő településen kell megtalálniuk.


Az akció kivitelezésében a GÉMER is segíti őket, amennyiben megfelelő mennyiségű létfenntartóval (Cola, pizza, csoki) kedveskednek becses személyének. Ha a neki tetsző "ajándékot" kapja, akkor élesíti az IDDQD kódot, ezáltal a pálya korlátlan Urává teszi az adott játékost bizonyos ideig.


Végső küldetésként, miután végig gyilkolták az egész napot, meg kell, hogy találják a Pokol Kapuját!
Ez egy hatalmas dimenziókapu, melyen keresztül folyamatosan érkezik világunkra az iszonyat.
A kaput minden áron meg kell semmisíteni!


Lehetetlen misszió, mely később a Vácan Race néven kerül be a történelembe!
 

Belépődíj

A játékra a belépő 3000 Ft.

A játékot 50 - a helyszínre érkező - játékos felett tartjuk meg!

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

Teljes elmebeteg őrület, melyet a Doom világa ihletett. Nem normális szabályokkal, értelmetlen küldetésekkel, nehézkes játékmenettel. Gyakorlatilag teljesen felesleges időpocsékolás, ahol a játékos jelleme egy fikarsznyit sem fejlődik. Ellenben az ajándékok átadása és egy kiadós húsvéti sonka zabálás után, nincs is jobb egy kis április 1-jei őrületnél.


Változatos pályák, sok begyűjtendő tárggyal, melyek mind-mind a túlélést segítik. Érdemes alaposan átkutatni mindent mert jó pár Hidden Quest is előfordulhat!


A résztvevők számára végig FULL HD, 4K, ULTRA 3D GIGAREAL-ben biztosítjuk a játék felbontását, ezzel párhuzamosan teljesen valós időben (minimum ping: 999) látják majd az eseményeket. Reálisan kidolgozott pályaelemek és időjárási viszonyok. Még a falról leomló vakolat, a tüskés bozót és a rohadt nagy törmelékhalmok is teljes részletességgel élvezhetők.

SZEMVÉDELEM NÉLKÜL A TERÜLETEN TARTÓZKODÓ JÁTÉKOSOKAT AZONNAL ELFENEKELJÜK! TEHÁT LÁNYOK...

Aki bármilyen vitát generál következő játékunkon kedvezményben részesül!
 

IDŐBEOSZTÁS

 

Ezt úgysem tarja be senki. "Nehogy már a szervező ugasson!"

 

8:00
Kapunyitás
9:30
Érkezés
A külső biztonsági őrség 9:30-kor bezárja a főkaput. Ezután a területre már csak az eligazítás végeztével, a játék megkezdése után lehet bejutni.

A későn érkezők ugyanúgy regisztrálni és kronózni kötelesek, majd meg, kell, hogy hallgassák a külön eligazítást, csak ezután állhatnak be a már folyó játékba. Amennyiben a játék megkezdése után a szervezők nem képesek azonnal a későn jövő játékosokkal foglalkozni, úgy a későn jövők várakozni kényszerülnek!

Kérünk minden kedves Játékost, hogy ezek figyelembevételével jelentkezzen a játékra! Tiszteljük meg egymást (a többi játékost és a szervezőket is) azzal, hogy pontosak vagyunk! Előre is köszönjük!

 

 

8:15 - 9:45
Kronózás és Regisztráció
A helyszínre érkező játékosokat kérjük, hogy parkolás után, a lehető legrövidebb időn belül jelentkezzenek a Regisztrációnál. Felhívjuk a figyelmet, hogy a regisztráció során Dress kontrollt is végzünk! Aki a frakció kiírásnak nem megfelelő öltözetben jelenik meg, és nem tudja az öltözékét egy, a játék bármely frakciójához megfelelő öltözékre igazítani, az a játékon nem vehet részt! Továbbá már a regisztráció során ellenőrzésre kerül a találatjelző kendő/sapka megléte, így mindenképp hozzátok magatokkal a Regisztrációs pulthoz!

A regisztrációt követően azonnal kronózáson (védőeszemüvegben) kell részt venni, kronózásra minden olyan fegyvert vinni kell, amit a játékos a játék során használni kíván - ez alól mindössze az AEP-ek kivételek – így a gumikést, gránátokat stb. is be kell mutatni a Kronózás során!

 
10:00
Eligazítás
Az eligazítást pontban 10:00-kor kezdjük el, és az értelmezhetőséget figyelembe véve a lehető legrövidebb időn belül befejezzük és indítjuk a játékot.
 
10:15
Játék kezdés
10:30 - 16:00
Játék
16:00 - 17:00
Kivonulás
17:00
Kapuzárás
RÁDIÓKIOSZTÁS

Mindenki a nyolcason, de a legjobb, ha nem hoz senki rádiót. Úgyis sokba kerül, meg a szlovák kamionosok folyton zavarják a beszélgetést.

CH 1-2 DoomGuys
CH 3-4 Hell Army
CH 8 Szerverzői és Vészcsatorna
Minden rajnál legalább egy rádió kötelező!
Az ellenfél lehallgatása szigorúan tilos
FPS ÉS FEGYVERSZABÁLYOK

Mi nem MASZatolunk össze semmit!

Kronózáshoz csak teljesen betekert hopuppal, fos kínai bb-vel és szilikontól tocsogó csővel lehet megjeleni.”

Az ablakokon ki- és belőni, csak az üveg szilánkosra törése után lehetséges!

350 Fps/0,20g -ig

marok és CQB fegyver szabadon használható az egész játék téren.
 

400 Fps/0,20g -ig

általános lövész fegyver épületen belüli célpontok esetén egyes különben automata lövés mód.
 

450 Fps/0,20g -ig

támogató fegyver (golyószóró, géppuska) épületben csak épületen kívüli célpontok esetén használható. Másodlagos fegyver viselése kötelező!
 

500 Fps/0,20g -ig

DMR fegyver épületben csak épületen kívüli célpontok esetén használható. Másodlagos fegyver viselése kötelező!
 

600 Fps/0,20g -ig

ismétlő mesterlövészfegyver épületben csak épületen kívüli célpontok esetén használható. Másodlagos fegyver Viselése kötelező!
 

 

A HELYSZÍNEN CSAK A SZERVEZŐK ÁLTAL KRONÓZOTT FEGYVER HASZNÁLHATÓ!

Épületekben kizárólag egyes lövés megengedett, a be- és kilövés is csak egyes lövés lehet az adott épület 10 méteres körzetében! Sorozatlövés csak a 10 méteres zónán kívül, épületre- vagy abból kifelé tüzelve adható le.

Az épületek összes szintje játszható, de az emeleteken csak beltérben engedélyezett a tüzelés!
Az emeleti, félemeleti ablakokon való ki és belövés TILOS!

JÁRMŰSZABÁLY

A cirkálók maradjanak az NV7-es szektorban.

TÁRAZÁS, BB LIMIT

A határok azért vannak, hogy …zavarják az érszoftost (a szabályokkal egyébként tök ugyanez a helyzet). Úgyhogy ez is egy baromság, ugorjunk!

Egyszerre betárazható mennyiség max. 500 BB, támogató fegyverekben 1 rakasz, mesterlövész fegyverekben 80 BB.
BB-t táron kívül szállítani tilos! (gyorstöltőben, zacskóban, műanyag palackban stb.)


BB-t egymásnak átadni engedélyezett, de csak betárazott formában. Tehát BB-t nem tölthetnek át egyik tárból a másikba! (ez a rakaszra is vonatkozik).


Tárazni csak a HQ/VÁP-on lehet saját BB-ből. Tárazni, a betárazható mennyiségig korlátlanul lehet. A limit az elsődleges fegyverekre vonatkozik. Pisztolyokra, shotgun-okra, gránátokra és gránátvetőkre nincs BB limit.
A játékon a Hi-Cap tár használata engedélyezett. A realitás miatt viszont azt szeretnénk kérni, hogy aki csak teheti midcap tárakat használjon!

 

GRÁNÁT

Szigorúan egymás nyakába!
A hatósugarat mindig az alkalmazó játékos határozza meg.
Ez ellen panasszal élni nem lehet.
Amennyiben mégis, akkor lásd ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK utolsó bekezdés!

Minden a forgalomban kapható a Airsoft gránát használható. 
A házi építésű gránátok vagy pirotechnikai eszközök használata SZIGORÚAN TILOS!
Az elműködéstől számított 5 méter sugarú körben fejt ki „ölőhatást”.


Az „ölőhatást” nem csökkenti a pályán található növényzet, másik játékos, bútor stb., de korlátozza a fal, a földhányás stb. 
Ha a gránátot egy helységbe dobják, akkor ott mindenki „halott”. Kivételt képeznek ez alól a nagy alapterületű garázsok. A garázsok területén szintén az 5 méter sugarú „ölőhatással” kell számolni.

 

40MM GRÁNÁT

LLőjjél vele, ahogy csak bírsz!
Ne törődj semmivel, csak legyen játékélmény!

A BB szóró gránátok használata engedélyezett élőerő ellen is.
BB szóró esetén NEM alkalmazható az 5 méteres „ölőhatás”, illetve az „egy helységben mindenki halott” alapvetés. Ha valakit a kilőtt BB-raj eltalál, csak az köteles a találatot megadni!

 

KÉSELÉS

Késelni, 13,5 m-en belül, hangos "MEGKÉSELTELEK GE*I" felüvöltéssel lehet,
akár az egész ellenséges oldalt egyszerre.

Késelni, csak a szervezőknek a regisztráció vagy a kronózás során bemutatott és általuk engedélyezett gumikéssel lehet. 

A nem gumikéssel történt késelés nem érvényes találat.

A késelés imitálása min. 5 másodpercig tart, ezalatt többször meg kell érinteni a gumikéssel az ellenfelet (Ezáltal kiküszöbölhető a „nindzsa” hatás). A megkéselt játékosnak hangot kiadni, vagy bármilyen más módon a késelés tényét mással tudatni tilos. A késelt játékos a késelést követő 1 percben nem mozoghat, ezt követően nem medicelhető, köteles visszaállni. 

A medicre váró sebesült is késelhető.

TALÁLATJELZÉS

A találat megadása szigorúan tilos!
(ha mégis megadod, mert noob vagy, akkor terepszínű találatjelzőt kell alkalmazni)


Ne tegyük tönkre egymás játékélményét azzal, hogy az ötvenedik BB találat után felvisítunk, hogy "MEGVOLT".


Szegény sporttárs nem azért vette meg a motoros tárat, hogy itt picsogjon mindenki. NAHÁTAKKORMEG!


Célzott lövés esetén, ha a találat érvényes, akkor hangos
"MELLÉ" felkiáltást kell alkalmazni!


Ha sorozatlövés esetén pedig hangos
"Béna vagy" komment kísérje
az amúgy meg nem adott találatokat.

Minden közvetlen találat (baráti tűz, fegyvertalálat stb.) találatnak minősül! Csak a falról, tereptárgyról vissza- vagy lepattanó BB-k okozta találatok nem minősülnek találatnak.

Találat esetén, a játékos többszöri "HIT" vagy "TALÁLAT" kiáltással jelzi azt, utána a legrövidebb időn belül felteszi a narancssárga találatjelző kendőt/sapkát (az regisztráció, a kronózás és az eligazítás során a találatjelzők meglétét a szervezők ellenőrzik).

A találatot kapott játékos nem mozog, de a tűzvonalból elléphet (maximum 2 méter), hogy a játékmenetet ne zavarja. A sérült játékost a Medik kivonhatja a tűzvonalból, de kizárolag sétálva. Szaladni tilos!
A találatot kapott játékos nem beszélhet, kizárólag medikért kiálthat! 
Kivérzési idő: 5 perc. 

A sérült játékos, amennyiben a kivérzési időn belül nem gyógyítják, köteles a VÁP-ra menni és ott az egységét megvárni. 

Visszaállási idő: 10 perc.

EGYÜTTES TALÁLAT (EGYMÁSRA FORDULÁS)

Egymásra fordulás esetén a játékszervező köteles a találatot megadni, és a regisztráció épületbe menni min. 1 óra visszaállóra. Közben eldicsekedhet vele, hogy az ő arca van a játékpénzen.

Egymásra fordulás, 3 méteres távon belül mindkét fél köteles megadni.

DOBATÁS

Dobatni (csak) szemből mindenkit lehet, elég ha arra nézel, ahol az ellenfél van.

Az egyszerre dobatott személyek számát nem határozzuk meg előre, nem szeretnénk ilyen adatokkal tömni a játékosok fejét.

Fontos szabály, hogy a dobatást a másik játékos
"De A MASZ nem ezt mondja"
felkiáltással és ezt követő sorozatlövéssel elutasíthatja!

Dobatni csak oldalról vagy hátulról meglepetésszerűen lehetséges. Egyszerre maximum két ember dobatható. A dobatást hangos és egyértelmű utasítással kell jelezni az ellenfél részére. (pl.: “Dobd el!”) Ha a másik fél a Dobatás felszólítására nem reagál a találat megadásával (találatjelző kendő, és hangos “Megvolt!” vagy “Hit!” felszólítással) abban az esetben a Dobatni kívánó játékos lövéssel nyomatékosíthatja a Dobatás tényét.

Szemből dobatni szigorúan tilos.

MEDIK SZABÁLY

Ha látsz egy mediket gyógyult vagy!
Ha nem látsz, de erősen gondolsz rá akkor is.

A játékban minden frakció a "Gumis" medik-rendszert köteles alkalmazni! Minden rajnak rendelkeznie kell 1 fő dedikált Medikkel!

A Medik a sérült egy testrészét 1 percig fogja, majd a sérült csuklójára helyezi a gumit. A gyógyítás alatt a Medik nem harcolhat! Az egy perc letelte után, figyelmezteti a sérültet a találatjelző kendő/sapka levételére. A találatjelző levétele után a sértül gyógyultnak tekintedő. Mediket csapattársa is gyógyíthatja két gumival, és két percig fogja a Mediket, de közben nem harcolhat!

Amennyiben a Mediknek elfogy a gumija, az egész raj a következő találat kivérzési ideje után visszaáll (a medik-gumik, az eligazítás során kerülnek kiosztásra).

Akin nincs találatjelző, az lőhető! A fej fölé emelt fegyver nem elégséges, mert félreértésekre ad okot. Legyen mindenkinél több találatjelző, arra az esetre, ha elveszti az egyiket. A szervezők a későbbiekben minden ilyen szituációból adódó helyzetet automatikusan elutasítanak, illetve a találatot egyértelműen nem jelző emberrel kapcsolatban eljárnak!

Fegyver találat van. Amennyiben a játékos rendelkezik másodlagos fegyverrel azzal folytathatja a játékot, a találatot kapott fegyver csak a VÁP-on eltöltött 10 perces visszaállási idő után használható újra.

Épületszabály

Mondtam már, hogy a szervező ne pofázzon!

Az épületek összes szintje játszható!

 

Az emeleteken és félemeleten csak beltérben engedélyezett a lövés!
A félemeleti- és emeleti ablakokból tilos a tüzelés!

 

HQ ÉS VÁP SZABÁLYOK

A TG és a LPH egy ponton kerül kialakításra.

Idáig úgysem görget le senki, úgyhogy szerintem jó lesz ez így. Nyomjuk ki a regoldalt, aztán dőljön a lové. Már kinéztem egy fasza BMW-t. Csak 16 éves. Németből hozná a haver, teljesen fain állapotban van, egy török vendégmunkásé volt. Kicsit kihegesztjük, Rányomjuk az Airsoldier logót, aztán csapassunk!

A HQ és a VÁP külön pontokon kerül kialakításra.

A HQ támadható!

VÁP nem támadható!

Annak 20 méteres környezetében a belőni vagy onnan kilőni szigorúan TILOS!